شبکه قرآن سیما همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) ویژه‌برنامه‌هایی را به روی آنتن می برد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) شبکه قرآن سیما با تهیه و تولید ویژه برنامه هایی به همین مناسبت به گرامیداشت این روز می پردازد. 
ویزه برنامه «باران» امشب 7 دی با حضور علما و ائمه جمعه اهل تسنن از جمله : ماموستا سید مصطفی خاتمی (امام جمعه مهاباد)،  ماموستا عابد نقیدی (رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور)، ماموستا مصطفی محمودی (امام جمعه پیران شهر) و همچنین حجت الاسلام احمدی از پژوهشگران مجمع تقریب مذاهب اسلامی به روی آنتن خواهد رفت.  
«باران» که در این برنامه به موضوع وحدت در پناه قرآن و سیره پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) می پردازد، ساعت 20:30 امشب به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد. 
همچنین قرار است این ویژه برنامه سه شنبه 8 دی نیز با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد (نائب رئیس مجلس شورای اسلامی) با موضوع ولایت پذیری و بصیرت در ساعت 20:30 از این شبکه پخش شود. 
«میلاد نور» نیز عنوان ویژه برنامه روز ولادت در شبکه قرآن سیماست که با حضور دکتر عبدالکریم بی آزار شیرازی از اساتید دانشگاه و حوزه از ساعت 9 تا اذان ظهر به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن این شبکه می رود. 
تلاوت قرآن توسط استاد سبزعلی، مدیحه سرایی سید محسن گرسویی ، شعرخوانی احمد بیابانی و همچنین همخوانی گروه محراب از دیگر بخشهای در نظر گرفته شده در برنامه «میلاد نور» است.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار