لینوکس را بر روی اندرویدتان نصب کنید + آموزش

در این گزارش ما راهی را برای شما معرفی خواهیم نمود که به وسیله آن قادر خواهید بود تا بدون نیاز به روت شدن گوشی، سیستم عامل لینوکس را بر روی گوشی اندرویدیتان نصب نمایید.


به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، به طور معمول نسب سیستم عامل لینوکس بر روی گوشی‌های اندرویدی مستلزم روت شدن گوشی و پشتیبانی از ARM است. همانطور که می‌دانید روت کردن گوشی گارانتی دستگاه شما را از درجه اعتبار ساقط کرده و همانند باز شدن درب پشتی گوشی برای گارانتی ها می‌ماند.

لینوکس را بر روی اندرویدتان نصب کنید + آموزش

اما در این گزارش ما راهی را برای شما معرفی خواهیم نمود که به وسیله آن قادر خواهید بود تا بدون نیاز به روت شدن گوشی، سیستم عامل لینوکس را بر روی گوشی اندرویدیتان نصب نمایید.
شرکت کنونیکال سخت بر روی گوشی‌های اوبنتو خود مشغول به کار است و به زودی عرضه می‌شود. اما اگر قصد دارید قبل از آن که برای خرید یک گوشی لینوکسی هزینه کنید، می‌توانید  این سیستم عامل محبوب را به راحتی بر روی اسمارت فون خود نصب نمایید. به کمک نرم افزار GNURoot شما قادر خواهید بود تا بدون روت کردن گوشیتان، اقدام به نصب سیستم عامل لینوکس نمایید.
 
مرحله نخست:
 نخستین گام نصب نرم افزار GNURoot از طریق گوگل پلی است. این برنامه قادر خواهد بود تا فایل‌های روت سیستم عامل اندروید را به صورت مجازی و بدون نیاز به روت بر روی گوشی شما نصب کند. فقط کافیست تا این نرم افزار را از طریق این لینک دانلود کرده سپس بر روی تلفن اندرویدی خود نصب نمایید.

لینوکس را بر روی اندرویدتان نصب کنید + آموزش
 
مرحله دوم:
نرم افزار GNURoot به طور پیش فرض ARM های مختلفی بر اساس لینوکس مانند ویزی، فدورا، بومی و .. را ارائه می‌دهد که می‌توانید از بین آنها یکی را انتخاب نمایید. برای این کار کافیست بر روی Create New Rootfs انتخاب نموده و سپس فایل‌های مورد نیاز را دریافت نمایید. فرآیند دانلود فایلها ممکن است برای دقایقی به طول انجامد(کاملاً بستگی به سرعت اینترنت شما دارد).

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Turkey
ستار
۱۶:۰۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
سلام توصیحات بسیار کم بود و نصب به این راحتی ممکن نیست کسانی که به وبسایت برای نصب میان کمی بیشتر از این توضیح میخوان مثلا نمای از داخل اپیکیشن و نشان دادن گذینه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۰ دی ۱۳۹۴
بعد از نصب گوشی دوسیستم عامل میشه یا نه.پس از نصب میشه راحت حذف نصب کرد یا نه.
آخرین اخبار