خدمات ارائه شده در بیمارستان صحرایی مستقر در منطقه محروم چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج با استقبال و رضایت مردم منطقه مواجه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ خستو، رییس بیمارستان صحرایی مستقر در منطقه گفت: این مرکز با 70 کادر پزشکی و پیراپزشکی طی سه روز گذشته 120 مورد عمل جراحی انجام و 15 هزار خدمات پزشکی دیگر را در اختیار مردم بخش چاه دادخدا قرار داده است.

دکتر صفری، مسئول تیم پزشکی مستقر در منطقه نیز گفت: در این بیمارستان صحرایی که شامل: بخش جراحی مردان و زنان، اتاق زایمان، زایشگاه، اورژانس، آزمایشگاه، دندان پزشکی، پرتو نگاری و سونوگرافی است انواع خدمات به صورت رایگان ارائه می شود.
فرماندار شهرستان قلعه‌گنج، هم ضمن تشکر از پرسنل بیمارستان صحرایی سپاه گفت: شهرستان قلعه‌گنج با جمعیتی بالغ بر 90 هزار نفر فاقد بیمارستان است و بیماران جهت مداوا باید به شهرهای دیگر از جمله کهنوج مراجعه کنند

وحدت عیدی افزود: نزدیکترین بیمارستان به مردم منطقه چاه دادخدا، در شهرستان کهنوج است که حدود 200 کیلومتر فاصله دارد و لذا مردم از خدمات بیمارستان صحرایی استقبال خوبی کرده اند به خصوص که رایگان بودن خدمات این بیمارستان کمک خوبی برای مردم محروم این منطقه است.

وی با اشاره به زمان کوتاه استقرار بیمارستان صحرایی، خواستار تداوم این خدمات شد.
یادآور می شود: این بیمارستان صحرایی به همت کادر پزشکی و پیراپزشکی بیمارستان شهید بقایی اهواز وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه جنوب، از سوم دی و به مناسبت هفته وحدت در مرکز بخش چاه دادخدا مستقر شده است و تا دهم دی دراین منطقه حضور دارد .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.