بخشدار مرکزی شهرستان البرز گفت: روستاییان برای توسعه دستگاه‌های ATM تقاضای بسیاری دارند و باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد سلیمانی ادامه داد: یکی از مشکلات روستاها که بر اثر کمبود امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه اقتصادی بروز پیدا می‌کند، عدم وجود دستگاه‌های ATM است که روستاهای بسیاری برای توسعه این بخش تقاضا دارند.

سلیمانی با بیان اینکه توسعه خدمات روستایی افزایش سطح خدمات مردمی و بهبود روزافزون رضایت‌مندی آن‌ها را به دنبال دارد، تأکید کرد: توسعه زیرساخت‌های اقتصادی که مردم را از مزایای فعالیت‌های خدماتی بهره‌مند کند مانند دستگاه‌های ATM و سیستم‌های مورد نیاز آن، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: افزایش امکانات پست بانک که در گذشته مقرر شده بود با تلاش مدیران بانک ملی تأمین شود و برخی از تجهیزات به این حوزه منتقل شود لازم است مورد پیگیری قرار گرفته و در زمان کوتاهی میسر شود تا خدمات مورد نیاز مردم در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

بخشدار مرکزی شهرستان البرز عنوان کرد: پست بانک نسبت به سایر بانک ملی یک دستگاه اقتصادی نوپا محسوب می‌شود اما خدمات گسترده‌ای می‌تواند به مردم به ویژه در روستاها ارائه کند.

انتهای پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.