رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین از برگزاری مسابقات مچ‌اندازی، بدنسازی و پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حسین مردعلی  اظهار کرد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام این استان دارای کمیته‌های مختلفی اعم از مچ‌اندازی، قوی‌ترین مردان، پاورلیفتینگ و پرورش اندام است که در هر حوزه‌ای مسابقات مربوطه در زمان‌های مشخصی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای آخرین مسابقات در این کمیته‌های ورزشی افزود: آخرین مسابقات در حوزه مچ‌اندازی بوده که طی هفته گذشته صورت گرفت.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین در خصوص زمان‌بندی مسابقات این هیئت ورزشی خاطرنشان کرد: مسابقات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین در دو برهه زمانی شهریور و بهمن‌ماه هر سال و هر 6 ماه یکبار صورت می‌گیرد.

مردعلی از آغاز مرحله دوم مسابقات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین از بهمن ماه سال جاری خبر داد و اضافه کرد: دوم بهمن ماه سال جاری مسابقات مچ‌اندازی و از نیمه دوم بهمن ماه مسابقات بدنسازی و پرورش اندام فیزیک و بادی کلاسیک آغاز می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مسابقات پاورلیفتینگ در نیمه نخست اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: در نخستین هفته اسفند ماه جاری مسابقات قوی‌ترین مردان در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین در خصوص محل برگزاری این دست از مسابقات بیان کرد: عمده مسابقات استانی در سطح شهرستان قزوین برگزار می‌شود اما اگر درخواست میزبانی از شهرستان‌ها صورت گیرد مسابقات در شهرستان میزبان برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.