عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت برای حل مشکلات اقتصادی راهی جز اصلاحات ساختاری ندارد.

سبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جعفر قادری، نماینده شیراز در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس با بیان اینکه به عنوان عضوی از استان فارس از وحدت میان شیعه و سنی خرسندم گفت: از همه کسانی که اجازه تفرقه بین این مذاهب را نمی‌دهند سپاسگزارم.

نماینده شیراز با اشاره به مصوبه جدید ضد ایرانی کنگره آمریکا اظهار داشت: این اقدام کنگره آمریکا نقض برجام است و هیئت نظارت بر برجام باید رسیدگی کند چرا که این اقدام منجر به تعطیلی صنعت گردشگری کشور است، پس نباید به وعده‌های دروغین "کری" دل خوش کرد.

وی سپس با بیان اینکه برای کاهش اتکا به نفت راهی جز حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی نداریم تصریح کرد: همچنین دولت برای حل مشکلات اقتصادی راهی جز اصلاحات ساختاری ندارد.

قادری با اشاره به اینکه به هم ریختگی در بازار پول منجر به تعطیلی تولید در کشور شده است، اذعان داشت: بانک مرکزی باید در این باره فکری کند و اگر در این راه مشکلات قانونی دارد بگوید تا مجلس آن را حل کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این روزها شاهد دفن سیب زمینی در کشور هستیم پس چرا وزارت جهاد کشاورزی به وظایف خود عمل نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت برای حل این مشکلات هم از ابزارهای تشویق و هم تنبیه استفاده کند، خاطر نشان کرد: همچنین از دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی می‌خواهم که مشکل صندوق بیمه کشاورزی را حل کنند.

انتهای پیام/

برای دریافت پیامک‌ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار