امام جمعه شهر بهار گفت: این روز از ایام الله است و نباید بگذاریم این روز به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام حاتم نیا گفت:روز 9 دی باید در کنار دیگر ایامی مثل 12 بهمن و روز قدس بزرگ داشته شود و این روز از ایام الله است و ما نباید بگذاریم که این روز به فراموشی سپرده شود تا شاید افرادی که هنوز در خواب غفلت به سر می برند از خواب غفلت بیدار شوند.

امام جمعه  شهرستان  بهار  در بیان اهمیت روز 9 دی گفت: همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرموده اند این روز در تقویم انقلاب اسلامی و نظام ایام الله شمرده می شود.

حجت الاسلام حاتم نیا افزود: در روز 9 دی انقلاب دیگری همچون انقلاب سال 56 و 57 رخ داد و مردم به صورت خودجوش از هر خانه و کوچه به خیابان ها می آمدند و در همانند روزهای انقلاب می خروشیدند.

وی افزود: دلیل خروش مردم در روز 9 دی، انقلاب بود و اهل بیت وخاصه امام حسین (ع) و همینطور برای لبیک گویی به مقام معظم رهبری مردم به خیابان ها آمدند.

امام جمعه بهار افزود: حماسه 9 دی دو مسئله را در بر دارد یکی خطبه های مقام معظم رهبری در نماز جمعه که به عنوان فصل الخطاب بود و موجب بصیرت افزایی مردم شد و دیگری لبیک مردم به رهبری بود که باعث خاموشی آتش فتنه در کشور شد.

وی افزود: خصوصیات بارزی در این روز نهفته است و از ابعاد مختلف می توان آن را بررسی کرد اما آنچه که اهمیت دارد بصیرت افزایی در این روز است و افرادی که بصیرت بالایی دارند باید مراقب باشند تا این روز به فراموشی سپرده نشود و دیگران هم اگر ابهاماتی برایشان باقی مانده بصیرت افزایی شده و این روز را به عنوان سند بزرگی در تقویم انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.