رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با شکست لستر سیتی پس از ده بازی و چهارمین شکست پیاپی منچستر یونایتد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس  امشب آغاز شد که از نتایج قابل توجه دیدارهای برگزار شده پیروزی لیورپول در برابر لسترسیتی صدر نشین بود.شاگردان رانیری که در 10 بازی گشته خود مغلوب نشده بودند در خانه لیورپول تن به شکست 1-0 دادند.

تک گل لیورپول را بنتکه در دقیقه 63 به ثمر رساند. 

از دیگر نتایج قابل ذکر مسابقه های امشب پیروزی 2-0 استوک سیتی در برابرمنچستر یونایتد بود.
 دو گل بویان و آرناتوویچ در دقایق 19 و 26 چهارمین شکست متوالی شاگردان فن خال را رقم زدند تا این مربی هلندی یک گام دیگر به درهای خروجی اولدترافورد نزدیکتر شود.

منچسترسیتی در خانه خود در یک بازی پرگل موفق شد 4-1 از سد ساندرلند بگذرد و 35 امتیازی شود.این تیم در همان 22 دقیقه اول با گل های استرلینگ(7دقیقه)،توره(دقیقه 12) و بونی  (دقیقه 22)3-0 جلو افتاد و در دقیقه 54 نیز دی بروین گل چهارم این تیم را به ثمر رساند.

چلسی در دیداری که گاس هیدینک را روی نیمکت داشت نتوانست در استمفورد بریج از پس واتفورد برآید. دیگو کاستا در دقیقه 32  چلسی را پیش انداخت اما واتفورد با دو گل دقایق 40 و 56 آن را جبران کردو  کاستا بار دیگر در دقیقه 65برای چلسی گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند، اما یک ضربه پنالتی را از دست داد تا هیدینک در اولین ضور خود روی نیمکت چلسی نتواند سه امتیاز خانگی را کسب کند.

در سایر دیدارها نیز این تایج رقم خورد:
بورنموث0        کریستال پالاس 0
تاتنهام 3         نورویچ 0
استون ویلا 1     وستهام 1
سوانزی 1       وست برومویچ 0

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.