حیواناتی که از عضوهای مصنوعی برای بدنشان استفاده شده است تا زندگی بهتری داشته باشند

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید وقتی صحبت از اعضای مصنوعی بدن به میان می آید ذهن به سمت اعضای بدن انسان می رود درصورتی که در این میان بر  اثر حوادث مختلفی که رخ می دهد حیوانات هم نیز مانند انسان  ها دچا ر آسیب می شوند و ممکن است عضوی از بدن خود را از دست دهند؛ بر همین اساس  برای آنها نیز عضو های مصنوعی ساخته می شود تا زندگی بهتری داشته باشند.


حیواناتی با اعضای بدن مصنوعی

هاپ سگ سه ساله ای است که این روزا در کنار صاحبش با ویلچر راه می رود. هاپ را زمانی که ۴ ماه بیشتر نداشت با پاهای بریده شده در حومه شهر پیدا کردند و به پناهگاه حیوانات تحویل دادند و این روزها با کمک ویلچر می تواند راه برود.


حیواناتی با اعضای بدن مصنوعی

موتالا نام این فیل ماده بوده که در حال سعی کردن است تا با کمک پای مصنوعی جدیدش راه برود. موتالا حدود ۱۰ سال قبل یکی از پاهایش را بر اثر افتادن از پله ها در تایلند از دست داده بود.


حیواناتی با اعضای بدن مصنوعی

این اسب هندی ماچو نام دارد و پزشکان مجبور شدند به دلیل شدت جراحات وارد شده یکی از پاهایش را قطع کنند و عضوی مصنوعی برای آن بسازند.



حیواناتی با اعضای بدن مصنوعی

در اینجا با یک گربه ی ۸ ماهه در چین روبرو هستیم که پاهایش را بر اثر سقوط از ساختمان از دست داده و دو چرخ را جایگزین پاهایش کرده اند.




حیواناتی با اعضای بدن مصنوعی

فوجی دلفین ماده ای است که ۷۵ درصد از دم اش را بر اثر حادثه ای نامعلوم از دست داده است و قادر به شنا کردن و ادامه ی حیات نبود ولی حالا به کمک این دم مصنوعی می تواند سریع تر از قبل شنا کند.



حیواناتی با اعضای بدن مصنوعی

این تریر زیبا هم یکی از دست هایش را به تازگی از دست داده و با کمک عضو مصنوعی قادر به ادامه ی زندگی خواهد بود.



حیواناتی با اعضای بدن مصنوعی

ژیکا نامی است که برای این لاک پشت ماده انتخاب شده و حدود ۲ ماه قبل پاهایش را بر اثر برخورد با ماشین چمن زنی از دست داد و حالا پاهای جدیدی به دست آورده است.


حیواناتی با اعضای بدن مصنوعی

سیوچسیا نام این سگ ۴ماهه است که بر اثر تصادف ۲تا از پاهایش را از دست داد و حالا با کمک ویلچر می تواند دنبال گربه ها بدود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار