آیین اختتامیه مرحله استانی تور کویرنوردی سمنان با معرفی نفرات برتر این رقابت‌ها با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در خاتمه این رقابت‌ها ، «زهرا قلعه‌بانی» از گروه  شهرستان مهدیشهر اول شد و دو گروه از شهرستان شاهرود عنوان‌هاي دوم و سوم را كسب كردند.

 بر اين اساس، رانندگان «عمار رحیمی» و« محسن قدرتی» هر دو از شهرستان شاهرود به ترتیب دوم و سوم شدند.

ستاد برگزاری این مسابقات جوائز گروه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را به ترتیب 20 ، 10 و پنج میلیون ریال اعلام کرد.

مرحله استانی تور رالی کویرنوردی با عنوان کاروان نشاط و امید از مقابل مزار شهدای گمنام شهر سمنان با شرکت 66 خودرو با خانواده و طی مسیر 200 کیلومتری شهرهای سمنان - سرخه - لاسجرد - شهمیرزاد و مهدیشهر برگزار شد.

محمدرضا قنبری فرماندار مهدیشهر در آیین اختتامیه این رقابت‌ها از برگزاری اختتامیه این رقابت‌ها استقبال کرد و گفت : ایجاد نشاط در مردم به ویژه برای جوانان بسیار مهم است.

مرحله دوم این رقابتها در سطح ملی و در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب به مدت پنج روز از مبدأ شهر سمنان و حاشیه استان‌های کویری به مقصد جنوب ایران و با مشارکت یکی از مناطق آزاد و دستگاه‌‌های مربوطه با عنوان کاروان همدلی و همزبانی اجرا می‌شود.

 مرحله بین‌المللی این رالی نیز در سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) در اردیبهشت‌ماه سال آینده به صورت بین‌المللی در حاشیه کویر مرکزی و لوت ایران از مبداء و مقصد استان سمنان به مدت هفت الی 10 روز با عنوان صلح و دوستی برگزار می شود.

نمایش اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی، گسترش و تعمیم امید و نشاط، همدلی و همزبانی، صلح و دوستی در عرصه ملی و بین المللی و معرفی جاذبه ها و مناطق گردشگری کویر ایران از جمله اهداف برگزاری این رقابتها است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.