تصاویری از عبدالحمید اباعود منتشر شده است که تا زمان انجام حملات تروریستی پاریس، مهم شمرده نمی‌شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه «ان بی سی نیوز،» تصاویر و ویدئوهای یافت شده در تلفن همراه عبدالحمید اباعود، مغز متفکر حملات پاریس، حاوی صحنه‌هایی دلخراش از خشونت و قتل‌عام است. تصاویری از خود او  نیز در میان فایل‌های به دست آمده دیده می‌شود.

مغز متفکر حملات پاریس در قاب تصاویر یافت‌شده از تلفن همراهش

در یکی از این ویدئوها، اباعود و تروریست‌های دیگر در حال بررسی صحنه یکی از جنایاتشان هستند. در ویدئوی مذکور، همانطور که اباعود در حال فیلم گرفتن از چهره یکی از قربانیان حادثه است، یکی دیگر از تروریست‌ها می‌گوید: صورتش به طور کامل از بین رفته است.

مغز متفکر حملات پاریس در قاب تصاویر یافت‌شده از تلفن همراهش

فایل‌های مذکور همچنین شامل تصویر یک زن زیر موتورسیکلت، توده‌ای از اجساد در قسمت باربری یک وانت دوج و جسد بی‌سر یک مرد است.

یک کارشناس فرانسوی درباره اباعود گفت: او به انجام حملات مرگبار شهرت داشت. با این وجود، تصاویر صورتش بدون هیچ پوششی همه جا دیده می‌شد.

مغز متفکر حملات پاریس در قاب تصاویر یافت‌شده از تلفن همراهش

سوری‌هایی که این تصاویر را در اختیار شبکه ان بی سی گذاشتند، در زمان کشف آن‌ها نمی‌دانستند این فرد، در آینده نزدیک مغز متفکر حملات پاریس خواهد شد.

مغز متفکر حملات پاریس در قاب تصاویر یافت‌شده از تلفن همراهش

یکی از این افراد گفت: زمانی که حوادث پاریس رخ داد و تصاویر اباعود منتشر شد، متوجه شدیم فایل‌هایی که یک سال پیش به دست آورده بودیم، در حقیقت متعلق به یکی از عناصر کلیدی داعش بوده است.

اباعود 27 ساله 5 روز پس از حملات پاریس، در یک درگیری مسلحانه با پلیس این کشور کشته شد. او که اصلیتی مراکشی داشت در یکی از محله‌های فقیرنشین بروکسل بزرگ شده بود. منطقه‌ای که افراطگراهای بسیاری از دل آن بیرون آمده‌اند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۷ دی ۱۳۹۴
کی میتونه باور کنه که این آدم به تنهایی موجودیت خودش رو اعلام کرده باشه بدون کمک نیروهای نظامی و اطلاعاتی کشور فرانسه ... فرانسوی ها میدونستند چه روزی و حتی در چه ساعتی این اتفاقات رخ خواهد داد . آمریکاییها هم خبر داشتند از این قضیه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۶ دی ۱۳۹۴
خدالعنتش کنه‌،خدا بوجودآورنده تکفیر رولعنت کنه
آخرین اخبار