نماینده سمنان با انتقاد از اینکه در مجلس به مشکلات اجرایی توجه درخوری نمی‌شود، گفت: نمایندگان مجلس فقط در فکر قانونگذاری هستند.

علیرضا خسروی" در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون عملکرد و فعالیت‌های مجلس نهم گفت: متاسفانه در این دوره نمایندگان مردم آنطور که باید و شاید از پس وظیفه نظارتی خود بر نیامدند.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه هر چند در این زمینه برخی از نمایندگان خوب عمل کردند، اظهار داشت: متاسفانه به این افراد نیز فرصتی برای ارائه گزارش داده نشد.

وی با بیان اینکه برخی از کمیسیون‌های مجلس عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند، تصریح کرد: به عنوان یکی از اعضای کمیسیون عمران باید بگویم که کمیسیون مزبور در سرکشی‌ها و ارسال نیرو برای پیگیری مشکلاتی چون سیل و زلزله جزء کمیسیون‌های برجسته مجلس در دوره نهم بود.

نماینده سمنان سپس راهکاری برای قوی‌تر شدن مجلس پیشنهاد کرد و گفت: در این زمینه به رئیس مجلس شورای پیشنهاد دادم که روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای پیگیری مشکلات مردم سفرهای استانی را در دستور کار قرار دهند.

خسروی  با تاکید بر اینکه در بخش اجرایی باید تشریک مساعی بین نهادهای گوناگون صورت گیرد، ادامه داد: حسن سفرهای استانی نمایندگان در این است که می‌توان میزان اجرای قوانین تصویب شده و اشکالات عملیاتی آن‌ها را دید و برای حل آن تدابیری اندیشید.

وی با انتقاد از اینکه در مجلس به مشکلات اجرایی توجه درخوری نمی‌شود، افزود: ما فقط در فکر قانونگذاری هستیم و کسی در نظر نمی‌گیرد که آیا مشکلات حل و رفع شده است یا خیر.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار