در پی افزایش فساد جنسی در میان مقامات صهیونیست، مسئولان این رژیم برای فرار از تحقیقات پلیس استعفا می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری قدس، به دنبال افزایش فساد جنسی در میان نظامیان و مقامات رژیم صهیونیستی، مقامات این رژیم برای فرار از تحقیقات پلیس استعفا می‌کنند. 

پلیس رژیم صهیونیستی به تازگی از «یینون میگال،» عضو کنست (مجلس) این رژیم، به اتهام فساد اخلاقی و روابط جنسی تحقیق و به این مسئله مهم اشاره کرده است که یینون می‌گال با وجود اینکه استعفای خود را از کنست (پارلمان) ارائه کرده بود، مورد تحقیق و بازجویی پلیس قرار گرفت. 

براساس این گزارش، منابع صهیونیستی پیش بینی کردند این مقام کنست به منظور جلوگیری از تحقیقات درباره تخلفات وی استعفا کرده است. 

این منابع خاطرنشان کردند استعفای سیلوان شالوم، که به فساد جنسی متهم است، نیز در همین چارچوب بوده است. 

پایگاه خبری والای رژیم صهیونیستی نیز در این باره نوشت: تحقیقات پلیس اسرائیل از یینون میگال درباره شرکت وی در مراسمی است که قبل از انتخابات کنست برگزار شده بود. پلیس در تحقیقات خود اعلام کرد وی در این مراسم با چند زن، رابطه نامشروع داشته است. 

چند روز پیش وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی نیز پس از افشای رسوایی اخلاقی و انتشار گزارشهایی در مطبوعات مبنی بر اینکه وی چندین نفر از کارمندان زن زیردست خود را مورد آزار جنسی قرار داده است، ‌ از سمتش استعفا کرد.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار