دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: این جمعیت روز چهارشنبه با سید حسن خمینی دیدار می‌کند.

حسین قربانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دیدارهای جمعیت پیشرفت و عدالت با برخی از شخصیت‌ها اظهار داشت: ما در جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی صبح دوشنبه با احمد توکلی و چهارشنبه نیز با سید حسن خمینی دیدار داریم.

گفتنی است دبيركل و اعضای شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت روز گذشته (شنبه) با حسين فدایی دبيركل جمعيت ايثارگران ديدار و گفت و گو كردند.

در اين ديدار، اعضای دفتر سياسی و شورای مركزی جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامی حضور داشتند.

حسين فدايی، دبيركل جمعيت ايثارگران و عضو شورای ائتلاف اصولگرايان در اين ديدار اظهار داشت: در مقطع حساس كنونی، وحدت و اتحاد اصولگرايان ، ضروريست و همه اصولگرايان بايد متحد و يكصدا باشند و تلاش كنند با فهرست واحدی وارد صحنه شوند.

وي همچنين در سخنان خود به تبيين مفهوم اصولگرايی واقعی و همچنين آسيب شناسی فعاليت های سياسی اصولگرايان پرداخت و در خصوص روند شكل گيری ائتلاف اصولگرايان توضيحاتی را ارائه كرد.

فدايی ضمن ابراز خرسندی از روند فعاليت های جمعيت پيشرفت و عدالت و با آرزوی موفقيت، افزود: امثال قاليباف در انقلاب كم نظير هستند چرا كه از دوران دفاع مقدس براي انقلاب و مردم فداكاری كرده اند و هم اكنون فداكاری ايشان به اسلام و مردم ادامه دارد.

حسين قربانزاده، دبيركل جمعيت پيشرفت و عدالت نيز در ابتدای اين نشست به سابقه شكل گيری جمعيت پيشرفت و عدالت اشاره كرد و ضمن تاكيد بر دغدغه های اصولگرايانه جمعيت پيشرفت و عدالت تاكيد كرد: متاسفانه برخی بصيرت را به تعبد صرف تقليل دادند و صرفا كسانی را بصير می دانند كه فكر و عقل خود را تعطيل كنند و پيروی كوركورانه داشته باشند.

دبيركل جمعيت پيشرفت و عدالت ايران اسلامی اظهار داشت: در انتخابات مجلس هم ما به دنبال انتخاب نمايندگانی هستيم كه ولايی و عاقل باشند و در صحنه تشخيص بدهند چه بايد كرد و به جای آنكه باری برای ولايت باشند و دائما از ولايت هزينه كنند، سپر بلای ولايت بشوند و در راه تعقيب مطالبات مردم و حل مشكلات آنها هزينه بدهند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار