کماندار تیم هیات کیش گفت: یکی از دلایلی که ملی پوشان کمتر در مسابقات لیگ برتر شرکت می کنند حضور محدود حامیان مالی در مسابقات است.

ملیکا عبدالکریمی در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح مسابقات لیگ برتر تیر و کمان گفت: سطح مسابقات نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده است و از نظر کیفی هم تفاوت زیادی نداشته است.
 
وی افزود: مشکل عمده‌ای که در برگزاری لیگ برتر وجود دارد حضور کم حامیان مالی برای برگزاری مسابقات است چون اگر حامیان مالی حضور فعال تری داشته باشند، کیفیت لیگ نیز بالا خواهد رفت.
 
وی درباره حضور ملی پوشان در لیگ برتر تیر و کمان گفت: یکی از دلایلی که ملی پوشان کمتر در مسابقات لیگ شرکت می کند،نبود اسپانسر است و چون قراردادی با آنها بسته نمی‌شود ترجیح می دهند در مسابقات لیگ برتر شرکت کنند.
 
عبدالکریمی ادامه داد: اگر شرایط فراهم شود و بازیکنان تیم ملی هم در مسابقات لیگ شرکت کنند سطح مسابقات بالا می رود و رقابت بین کمانداران بیشتر می شود.
 
وی درباره حضور تیم هیات کیش در مسابقات امسال گفت: خوشبختانه تیم هیئت کیش در ریکرو بانوان به قهرمانی رسید و با بازیکنانی که امسال به تیم آمدند تاثیر زیادی در کسب عنوان قهرمانی داشتند.
 
وی ادامه داد: تیم کیش یک تیم جوان است و بیشتر جوانان و نوجوانان در این تیم حضور فعال تری دارند که اگر این روند همچنان در لیگ ادامه پیدا کند تیم هیئت کیش می‌تواند جوانان مستعدی را به تیر و کمان معرفی کند.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار