مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه رئیس جدید اداره امور اداری و رفاه این نهاد گفت: همه تلاش‌ها در کمیته امداد برای بهبود خدمات‌دهی به مددجویان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛غلامرضا متقی در مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و قدیم اداره امور اداری و رفاه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هدفمند شدن خدمات به جامعه هدف این نهاد از جمله اولویت‌هایی است که به آن توجه ویژه‌ای داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد افزود: خدمات‌رسانی به مددجویان از یک سو و افزایش رفاه کارکنان و امدادگران از سوی دیگر در برنامه این نهاد است به طوری که برنامه‌های بسیار خوبی در این زمینه اجرایی شده و یا در دستور کار است.

متقی به حمایت‌های خوب مردمی از کمیته امداد اشاره کرد و ابراز داشت: کمیته امداد از ابتدای تأسیس تاکنون ده‌ها هزار طرح را برای کاهش فقر و مشکلات جامعه هدف خود انجام داده و در راه خدمت‌رسانی به مددجویان تعطیل‌ناپذیر است.

رئیس جدید اداره امور اداری و رفاه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این آیین، پاسخگویی مسئولانه به کارکنان را شعار و برنامه اصلی خود دانست و گفت: بسترسازی لازم در جهت استقرار و استمرار نظام پیشنهادات از جمله اولویت‌های این اداره به منظور افزایش مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری‌ها است.

محمدیوسف عارفی افزود: بهره‌گیری از خرد جمعی و مدیریت مشارکتی در جهت هر چه بهتر انجام شدن امور و وظایف محوله، تنظیم‌ساز و کار علمی به منظور ارتقاء انضباط اداری، اجرای طرح تکریم همکاران به خصوص بازنشتگان از دیگر برنامه‌ها است.

وی با تأکید بر ضرورت رفاه و نشاط کارکنان، خاطرنشان کرد: فراهم آوردن امکانات و تسهیلات جهت استفاده از فضای رفاهی و تفریحی متناسب برای اوقات فراغت کارکنان و خانواده آنان در اولویت کاری این اداره قرار خواهد داشت.

در پایان این مراسم، محمدیوسف عارفی به عنوان رئیس جدید اداره امور اداری و رفاه این نهاد منصوب و  علی‌اکبر کاظمی به عنوان رئیس دفتر مدیرکل کمیته امداد این استان منصوب شدند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.