لیگ دسته اول فوتسال با برگزاری چهار دیدار از گروه ب این رقابت ها پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری چهار بازی در چهار شهر مختلف به اتمام رسید. در حساس ترین دیدار این هفته تیم های شهرداری ساوه و دانشگاه ازاد تهران به تساوی پرگل چهار چهار دست یافتند. در این دیدار میهمان ساوجی خیلی زود با دو گل از حریف پیش افتاد اما شاگردان قاضی به خوبی با زدن سه گل به بازی بازگشتند.
در در ادامه هر تیم یک گل زد تا بازی تا دقایق پایانی با برتری دانشگاه ادامه یابد اما شاگردان خبیری با گل دیرهنگام خود یک امتیاز ارزشمند بدست اوردند تا هم مانع از اولین شکست خود شوند هم یک امتیاز از رقیب رودررو برای صعود بدست اورند. در چکاد شهریار در این هفته کار بزرگی کرد و تیم قدرتمند و مدعی رسالت را شکست داد تا کار برای شاگردان باغبانباشی در ادامه فصل دشوار شود.
 کرمانی ها علیرغم سرمایه گذاری خوب در این دسته، در سه دیدار دو بار شکست خورده اند تا کارشان برای صعود دشوار شود. در دیگر دیدار این گروه تیم زاگرس با زدن ۶ گل به میهمان خود ، پاژ مشهد توانست با هفت امتیاز در شرایط برابر با شهرداری ساوه به طور مشترک در صدر قرار بگیرد. در دیدار حساس شیراز هم رقابت جذاب و پر موقعیت کشاورز و شاهد با برتری میزبان به پایان رسید.
شاهدی ها که در این دیدار له گل زودهنگام دست یافتند موقعیت های خوبی داشتند تا اختلاف را بیشتر کنند اما شاگردان عبدالهی بعد از دقایقی موفق به زدن گل مساوی شدند و رقابت رو تیم تا دقیقه ۳۸ با تساوی پیگیری شد. اما گل دیرهنگام شاهدی ها سه امتیاز به این تیم هدیه کرد تا کشاورز قزوین همچنان در حسرت کسب امتیاز در گروه دشوار ب باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: لیگ ، دسته اول ، فوتسال ، گروه ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار