امام جمعه همدان گفت: کاندیداها باید خود را به تقوا مجهز کنند، زیرا عرصه انتخابات بدون تقوا میتواند خطرناک باشد.

کاندیداهای انتخاباتی باید خود را به تقوا مجهز کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان با تأکید بر لزوم حضور پرشور و حداکثری در انتخابات افزود: حضور در این عرصه و انتخاب اصلح می‌تواند سرنوشت کشور را به سوی سعادت سوق دهد.

وی  گفت: در قرآن‌ کریم هم آمده که بعضی از حرکت‌ها و مسئولیت‌ها،نشانه ایمان و اعتقاد انسان است و باید مورد و توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان این مطلب که باید افراد اصلح، متعهد و متخصص را برای پذیرش مسئولیت‌ها انتخاب کرد، گفت: به طور یقین نوع عملکرد و انتخاب ما در نسل‌های بعدی تاثیر می‌گذارد.

وی گفت: در ثبت‌نام برای نمایندگی چه در مجلس خبرگان و چه مجلس شورای اسلامی باید نیت افراد الهی باشد.

خطیب جمعه همدان خاطر نشان کرد:در جریان رقابت انتخاباتی باید از دروغ و افترا دوری کرد و باید کارها برای رضای خدا و با هدف خدمت‌رسانی به مردم انجام شود.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی افزود: اگر رأی‌دهنده و رأی‌گیرنده در مسیر نادرستی وارد شود و نیت انها الهی نباشد آتش جهنم را برای خود خریده است.

وی به حماسه 9دی ماه هم اشاره کرد وادامه داد: باید این روز بزرگ را ارج نهاد و فلسفه شکل‌گیری این واقعه عظیم را بازخوانی کرد.

امام جمعه همدان با اشاره به حضور مردم همدان در دفاع از نظام و ولایت در روز هفتم دی‌ماه برای مواجهه با غائله شوم و خطرناک فتنه 88، آن را ناشی از بصیرت و ولایتمداری مردم  کشور خواند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.