فرماندار سپیدان گفت: بارش برف در این شهرستان از روز گذشته آغازشده و همچنان ادامه دارد به نحوی که ارتفاع برف در برخی نقاط به بیش از ۱۰۰ سانتیمتر رسیده است.

بارش  یک متری برف  در سپیدان نیروهای امدادی را غافلگیر کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از فارس ؛ بارش سنگین برف، مجموعه های شهرداری و اداره های  امدادی را غافلگیر کرده است و بازگشایی خیابان‌ ها و برف‌ روبی خیابان‌ ها به‌ کندی پیش می‌رود.

 همچنین تردد در خیابان‌های سطح شهر به سختی صورت می گیرد و تردد بدون زنجیر چرخ در جاده های برون شهری امکان‌پذیر نیست.

مشتاقی لاری فرماندار شهرستان سپیدان گفت: تمامی نیروهای امدادی و خدماتی در جاده‌ های شهرستان به حال آماده باش درآمده اند.

وی بابیان اینکه شدت بارش برف در جاده‌های استان بسیار زیاد است، اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون نیروهای امدادی شامل( هلال‌احمر، راهداری، پلیس راهور، شهرداری) ساعت‌های پرکاری را برای امدادرسانی به مسافران طی کرده‌اند

وی افزود: هم‌ اکنون ارتفاع برف در  مرکز شهرتقریبا به 25 سانتی‌متر می رسد اما وضعیت در روستاها حاد است و تردد به برخی از روستاهای شهرستان سپیدان امکان‌پذیر نیست.

فرماندار سپیدان با اشاره به اینکه مسافران از سفر غیرضروری به این شهرستان خودداری کنند، تصریح کرد : هم‌اکنون تردد در جاده‌های این شهرستان به‌ سختی امکان‌پذیر است و مسافران این شهرستان باید با تجهیزات کامل وارد این شهرستان بشوند و در صورت سفر ضروری به زنجیر چرخ و وسایل ایمنی مجهز باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.