سرمربی تیم فوتسال یاسین گفت: در سه بازی پایانی لیگ برتر فوتسال با تیم هایی که در کورس قهرمانی قرار دارند، بازی داریم و به طور حتم در این بازی ها از آبرو و جایگاه فوتسال قم دفاع خواهیم کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم؛ سید مهدی غیاثی شامگاه پنجشنبه در پایان مسابقه تیم های فوتسال یاسین پیش رو قم و شهروند ساری اظهار کرد: قم قطب فوتسال ایران است و می تواند در جدول رده بندی لیگ برتر، حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و ما از این جایگاه صیانت می کنیم و به راحتی در برابر حریفان تن به شکست نخواهیم داد.

وی با اشاره به وضعیت قهرمانی لیگ برتر نیز گفت: دو تیم تاسیسات دریایی و مس سونگون شانس بیشتری برای قهرمانی دارند ولی سایر بازی ها نیز حساس است.

غیاثی همچنین در رابطه با مسابقه امروز با تیم شهروند ساری گفت: این تیم به دلیل جایگاهی که در رده های پایانی جدول رده بندی لیگ برتر دارد برای پیروزی و خلاص شدن از این وضعیت به قم آمده بود و ما نیز برای گلزنی و کسب سه امتیاز، برنامه ریزی کرده و به هدف خود رسیدیم.

وی اضافه کرد: در بازی های آینده تلاش می کنیم با کسب پیروزی، پایان خوبی را برای تیم قم رقم بزنیم.

گفتنی است بازی دو تیم فوتسال یاسین پیش رو قم و شهروند ساری در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود تیم یاسین پیشرو قم به پایان رسید.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.