هفته چهارم لیگ برتر بانوان با پیروزی تیم والیبال گاز تهران مقابل ذوب آهن اصفهان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان، جام گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر امروز با برگزاری دو دیدار در شهرهای اصفهان و تهران پیگیری شد. 
در حساس‌ترین جدال این هفته از مسابقات، دو تیم بالانشین جدول رده‌بندی در اصفهان به مصاف هم رفتند. دو تیم گاز تهران و ذوب آهن اصفهان در حالی به مصاف هم رفتند که به ترتیب در رده اول و دوم جدول رده‌بندی قرارداشتند. این دیدار حساس در پایان با برتری شاگردان سیما صدیقی در تیم گاز تهران همراه شد. ذوب آهن با نتیجه 3 بر یک این دیدار را به حریف قدرتمندش واگذار کرد. گازی‌ها با نتایج 26 بر 24 ، 25 بر 15 و 25 بر 23 در ست‌های اول،‌سوم و چهارم را مقابل میزبان خود برند و در ست دوم با نتیجه 25 بر 13 نتیجه را واگذار کردند. گاز تهران با این نتیجه صدرنشین باقی ماند.
در دیگر دیدار هفته چهارم دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ارومیه در سالن علوم تحقیقات با هم دیدار کردند که شاگردان مریم هاشمی در پایان این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند. دانشگاه آزاد در این دیدار در سه ست متوالی با نتایج 27 بر 25 ، 25 بر 10 و 25 بر 16 شهرداری ارومیه را شکست داد.
سومین دیدار این هفته از رقابت‌ها فردا بین دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار