رد درگیری ژنرال با بختیار / امیر سیلی نزده است

مسئولان تراکتور خبر درگیری امیرقلعه نویی با رحمانی را تکذیب کردند .

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بازی تراکتور با استقلال به هیچ وجه تمامی ندارد و هر روز حواشی فراوانی از آن به گوش می رسد . یکی از این حواشی درگیری قلعه نویی با بختیار رحمانی بوده که به سیلی زدن هم کشیده شده است گویا انتقادات امیر تراکتور از مرز عصبانیت گذشته وکار به دست بلند کردن هم رسیده است خلاصه اینکه اگر این خبر صحت داشته باشد امیر این روزهای تراکتور مغضوب تراکتوری ها شده و هیچ محبوبیتی نخواهد داشت .

برای پی گیری این موضوع سراغ رحمانی رفتیم که پاسخ نداد.

شهریاری یکی از مسئولان تراکتور سازی در این خصوص به خبرنگار ما گفت : من جریان درگیری قلعه نویی و رحمانی را به شدت تکذیب می کنم و نمی دانم این حرفها از کجا منتشر می شود .

وی در ادامه افزود : حتی در نشست خبری پس از بازی امیر قلعه نویی از رحمانی تعریف وتمجید کرد و دلیلی ندارد وی حرفش را عوض کند و در رختکن چنین خشونتی داشته باشد .

مدیر رسانه ای تراکتور در مورد ماندن یا نماندن رحمانی گفت : هرجا که رحمانی بازی می کند امیدوارم موفق باشد اکنون نیز وی در تهران پی گیر کار خدمتش است و برای وی آرزوی موفقیت می کنیم .

تبریزی ها به پورحیدری توهین نکرده اند 

باتوجه به خبر توهین تماشاگران تراکتور نسبت به پورحیدری سرپرست باشگاه استقلال ، باشگاه تراکتور سازی واکنش نشان داد .

مسئولان باشگاه تراکتور ضمن آرزوی شفای عاجل برای پور حیدری و همه بیماران بستری شده بیمارستان ها و آرزوی تندرستی خبر توهین تبریزی ها را تکذیب کرده و آن را به شدت رد می کند.بدون شک انتشار شایعه چندان کار درستی نیست و افترا به مردم خونگرم تبریز خواهد بود . که به طور قطع چنین کاری زیبنده انتشار دهنده شایعه نیست .

درپایان امیدوارم این سرمایه  فوتبال کشور و استقلال ضمن بدست آوردن سلامتی کامل به آغوش فوتبال دوستان برگردد .


انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۳ دی ۱۳۹۴
ما در ورزشگاه اصلا چنین شعاری نشنیدیم و شایعه توهین به پورحیدری نقشه ماموزانه رحمتی و عمرانزاده برای انتقام از تبریزیا هست اگه قضیه صخت داشته باشه درحالیکه اگه انگشت شمار هوادار نما هم نفوذی خود اینها نباشند (چون رحمتی بچه یکی از شهرستانهای کوچک اطراف تبریز هست و رفیق استقلالی در تبریز زیاد دارد) باز نشر و آب و تاب دادن به این مسئله توسط این دو "بزرگوار" خود رنجاندن و بی احترامی بزرگتر به پور حیدریست.
آخرین اخبار