رییس اداره سلامت آموزش و پرورش استان قزوین گفت: طرح ملی دادرس با هدف آشنایی دانش‌آموزان با شرایط سخت در مدارس استان قزوین برگزار می‌شود.


به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ علیرضا طاهرخانی اظهار داشت: اين طرح  با هدف آشنایی دانش‌آموزان با چگونگی عملکرد در موقعیت و شرایط سخت در مدارس استان قزوین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور اجرای مطلوب این طرح در مدارس جلسه هماهنگی اجرای طرح ملی دادرس با حضور کارشناسان جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار و ابعاد مختلف اجرای طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس اداره سلامت آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: از جمله اهداف اجرای طرح ملی دادرس می‌توان به فراگیری آموزش‌های امدادی اشاره کرد که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های جمعبت هلال احمر است که در این راستا همه ساله قشر عظیمی از دانش آموزان را با آموزش‌های امدادی آشنا می‌کند.

طاهرخانی افزود: آموزش‌های امدادی براساس آموزش‌های حرفه‌ای است که موجب افزایش مهارت زندگی دانش آموزان و استفاده از دانش آنها در مواقع ضروری می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات مورد بحث در جلسه هماهنگی اجرای طرح دادرس خاطرنشان کرد: شیوه اجرای مطلوب و موثر طرح، تبیین سرفصل‌های آموزشی تیم‌های 14 نفره امدادی و همچنین نحوه برگزاری المپیادها را می‌توان از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در جلسه هماهنگی اجرای طرح دادرس نام برد.
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پيام/ب

برچسب ها: طرح ، ملی ، دادرس ، قزوین ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.