سرپرست امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان گفت: برای انجام معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان مشاوره مالیاتی به صورت تمام وقت از طریق تلفنی و حضوری ارائه می‌شود.

سیدمحمد صاحبکار خراسانی سرپرست امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در سال 93 یک هزار و 200 شرکت برای معافیت مالیاتی به سازمان امور مالیاتی کشور معرفی شدند ارائه لیست مالیاتی کار بسیار دشواری است بنابراین برای انجام معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان مشاور مالیاتی به صورت تمام وقت از طریق تلفنی و حضوری برای ارائه مشاوره به شرکت‌های دانش‌بنیان در این کار گروه دیده شده و خدمات ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: برای تقویت سیستم حسابرسی و حسابداری شرکت‌ها دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه حسابرسی و حسابداری در نظر گرفته شده و اکنون در حال اجرا است.

صاحبکار خراسانی عنوان کرد: مالیات بر ارزش افزوده شامل معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان نمی‌شود زیرا مالیات بر ارزش افزوده را مصرف کننده می‌دهد در صورتی که شامل مالیات مستقیم شرکت‌های دانش‌بنیان است.

سرپرست امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان با اشاره به ارائه 60 درصد حضور مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان در دوره‌های آموزشی تصریح کرد: براساس ارزیابی انجام شده شرکت‌ها در هشت مورد اعم از نداشتن قانون کار، تأمین اجتماعی و مالیات مستقیم با مشکلاتی مواجه شده‌اند بنابراین از سوی این کار گروه و معاونت علمی و فن‌آوری 60 درصد هزینه شرکت مدیران در دوره‌های آموزشی برای آشنایی با مشکلات و رفع آن پرداخته می‌شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار