بزرگراه ها در سطح شهر اصفهان با حدود 70 دوربین سرعت کنترل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛ معاون حمل ونقل وترافیکی شهرداری اصفهان درخصوص کنترل بزرگراهها با استفاده از دوربین های سرعت گفت: پس از تکمیل حلقه های ترافیکی و ایجاد بزرگراه در سطح شهر نصب دوربین های ترافیکی ضرورت اجتناب ناپذیر به شمار می رفت .

علیرضا صلواتی بیا داشت: در سال93 با 20 دوربین این بزرگراه ها کنترل سرعت انجام می شد. 

وی ادامه داد : تا کنون 50 دوربین کنترل سرعت در بزرگراه ها ی سطح شهر اضافه شده وامروز با 70دوربین سرعت بزرگراه های شهر کنترل می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود:خوشبختانه از روزی که این دوربین ها به بهره برداری رسیده است شاهد سرعت های بهتر وملایم تری در سطح برگراه های شهر هستیم و شهروندان نیز به این موضوع توجه کرده اند.

صلواتی پیرامون بهره برداری آزمایشی ازدوربین های کنترل سرعت اظهار داشت :آماری که از بهره برداری آزمایشی این دوربین ها در حدود 15 روز انجام گرفت 500 هزار خودرو متخلف با سرعت غیر مجاز داشتیم که به جهت اینکه بهره برداری آزمایشی بود اعمال نشد.

وی در ادامه گفت:از روز شنبه 26آذر ماه این اعمال قانون دارد انجام می شود از این جهت در آینده ای نزدیک شاهد حوادث و تلفات انسانی کمتری هستیم.و تا پایان سال 50دوربین کنترل سرعت در سطح بزرگراه های شهر نصب می شود تا پوشش کامل را در بزرگراه ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سال آینده هسته ی مرکزی شهر و خیابان ها را نیز با دوربین ها کنترل می کنیم اذعان داشت: سرعت در شهر باید بین 30تا 50 کیلومتر باشد.

معاون حمل ونقل وترافیکی شهرداری اصفهان گفت:هدف ما کاهش دادن سالیانه 10 درصد از تلفات انسانی می باشد که با استفاده از ابزارهای الکترونیکی این مهم شدنی است.  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.