استاندار هرمزگان براستفاده از ظرفیت بخش خصوصی و مردم در زمینه ساخت و توسعه برخی اماکن آموزشی همچون ساخت اردوگاه های دانش آموزی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ؛  جاسم جادری در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به نیاز هزار میلیارد تومانی برای تکمیل طرحهای عمرانی استان افزود: مشکل تامین اعتبار آب و برق مدارس شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بر طرف شده است.

وی گفت: تا کنون ۲ مدرسه از ۲۶ مدرسه مورد نیاز دراین شهرک ساخته شده است.

 مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان هم در این نشست گفت: ماده ۱۶ قانون شورای آموزش و پرورش در استان اجرا خواهد شد.

کرم پور افزود: بر اساس  این ماده همه شهرداریها موظفند با توجه به نیازهای پیش‌بینی شده در طرحهای تفصیلی شهرها ‌زمینه احراز مالکیت زمینهای پیش‌بینی شده برای توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی را فراهم کنند.‌

وی با تاکید بر اهمیت اعمال ماده ۱۶ قانون شورای آموزش و پرورش افزود: از لحاظ فضای فیزیکی ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس درس  نیاز است و۲ هزارو ۴۰۰ کلاس تخریبی در استان وجود دارد.

 مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اکنون هزار و ۲۰۰ کلاس درس در دست ساخت است که برای تکمیل آن به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تاسیس هنرستان در کنار کارخانه ها  از سال آینده، نیاز سنجی در مسکن مهر و شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس، راه اندازی اردوگاه های دانش آموزی بررسی و تصویب شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت
 
برچسب ها: مدرسه ، جادری ، ماده16 ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.