بندرعباس؛

آلومینیوم ۰ – ۳ پیکان/ بازیکنان آلومینیوم اعتصاب کردند

تیم آلومینیوم هرمزگان در هفته نخست(دوازدهم) از دور برگشت لیگ برتر والیبال و در حالی که تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، ۳ بر صفر نتیجه را به تیم پیکان تهران واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، آلومینیوم در حالی در سه ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر ۲۵،۱۷ بر۱۷ و ۲۵ بر ۱۳ مغلوب تیم پیکان شد که بازیکنان بزرگسال و اصلی این تیم در اعتراض به مشکلات مالی به میدان نرفتند وعبدالرئوف بستگانی تعدادی از بازیکنان جوان را مقابل تیم پرمهره و مدعی پیکان به زمین فرستاد.

بعد از این شکست سرمربی و بازیکنان تیم آلومینیوم حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.

تیم والیبال آلومینیوم به دلیل مشکلات مالی روزهایی پرتنشی را پشت سر می گذارد و البته اختلافات مسئولان باشگاه آلومینیوم و هیئت والیبال استان هم شرایط را بحرانی تر از قبل کرده است.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم روز قبل از مسابقه با پیکان در اظهار نظری عجیب گفته بود که الهامی رئیس هیئت والیبال استان اعلام کرده اگر بستگانی از سمت خود کناره گیری کند تمام مطالبات بازیکنان پرداخت خواهدشد!

البته تلاش ما برای گفتگو با رئیس هیئت والیبال استان و سرپرست باشگاه آلومینیوم در خصوص این موضوع بی نتیجه ماند.

حال باید منتظر ماند و دید مسئولان استان نسبت به رفع مشکلات باشگاه آلومینیوم و پایان دادن به این اختلافات اقدامی انجام خواهند داد یا خیر؟

تیم آلومینیوم هرمزگان تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال با کسب ۲ برد،۱۰ باخت و ۱۱ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.