عضو شورای مرکزی حزب "ندا" با بیان اینکه نگران رد صلاحیت نیستیم، گفت: کسانی که در 8 سال گذشته بیشترین ضربه را به کشور وارد کرده‌اند در معرض رد صلاحیت هستند.

سید شهاب‌ طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان  در گفت و گو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه آیا حزب ندا دغدغه ای برای احراز صلاحیت شورای نگهبان درباره گزینه‌های خود دارد، اظهار داشت: طبیعتا دغدغه احراز صلاحیت در همه دوره‌ها وجود داشته و در این دوره نیز وجود دارد.

وی افزود: اتفاقا به دلیل اظهارات اعضای شورای نگهبان مبنی بر اینکه " هر کسی که تخلفی داشته باشد احراز صلاحیت نخواهد شد"، تصور من این است که امسال تیغ رد صلاحیت، گردن گروه‌های انحرافی و کسانی که در 8 سال گذشته تخلف کرده‌اند را خواهد زد.

طباطبایی افزود: ما به نظارت شورای نگهبان امیدواریم و احساس ما این است که کسانی که در 8 سال گذشته بیشترین ضربه را به کشور وارد کرده‌اند در مظان رد صلاحیت هستند و از این بابت خیلی نگران رد صلاحیت نیستیم.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: همواره از تعامل استقبال و در مورد احراز صلاحیت گزینه‌های خود با همه مسئولین مذاکره خواهیم کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به سیاست اصلاح‌طلبان در انتخابات و مسئله تعیین مصادیق در این جریان، اظهار داشت: بحث انتخابات اصلاح‌طلبان به مجموعه شورای هماهنگی و شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان سپرده شده است و عارف هم بعنوان محور این شورا انتخاب شده است، ما نیز در حزب ندا مانند بقیه گروه ها و جریانات اصلاح‌طلب محوریت عارف را در این شورا قبول داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در کل کشور گزینه‌های خود را به شورای سیاست گذاری معرفی می کنیم و تا روزی که ائتلاف به نتیجه نهایی برسد، فعالیت خود را  ادامه  خواهیم داد. البته این مسئله منافاتی با تصمیم‌گیری در مورد نحوه ائتلاف و اسامی داوطلبین در خود جریانات ندارد چرا که هر حزبی گزینه مورد نظر خود را معرفی خواهد کرد.

طباطبایی درباره مشخص شدن گزینه‌های جریان اصلاحات و زمان اعلام آن اظهار داشت: مشخص شدن اسامی کار بسیار زیادی خواهد داشت و اسامی که به عارف داده شده ، اسامی پیشنهادی است و رسما هیچ اسمی به وی ارائه نشده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.