شهردار منطقه یک کرمان از روکش آسفالت بلوار شورا در ادامه بهسازی این معبر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری مهندس علی سعیدی با بیان این‌که اولویت کاری شهرداری منطقه یک، استفاده‌ حداکثری از منابع مالی در بهسازی معابر منطقه است، اظهار کرد: در ادامه‌ بهسازی معابر منطقه یک، پس از بهسازی میدان شورا، ایجاد گل‌کار، تعویض جدول‌ها، پیاده‌روسازی و اجرای نقاشی‌دیواری در این معبر، هم‌اکنون عملیات تراش و روکش آسفالت بلوار و حاشیه‌ی میدان شورا به متراژ 6000 مترمربع پایان یافته است.

وی افزود: آسفالت این بلوار به‌دلیل شرایط آب‌وهوایی و فرسایش، تراشیده و مجدد روکش آسفالت شد که اجرای آن همراه با نظارت دقیق به‌دلیل حُسن انجام کار، کیفیت بالای روکش آسفالت و فراهم‌کردن رضایت‌مندی شهروندان بوده است.


شهردار منطقه یک با بیان این ‌که تامین رفاه در شهر از حقوق شهروندان است، تصریح کرد: در این راستا بهسازی معابر به‌منظور تسهیل در عبور و مرور در برخی معابر منطقه بر اساس اولویت انجام شده است.


سعیدی خاطرنشان کرد: همزمان با روکش آسفالت بلوار شورا، اکیپی دیگر از نیروها اقدام به تراش آسفالت فرسوده و لکه‌گیری آسفالت در خیابان ابوحامد کردند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بلوار ، شورا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.