رییس اتاق اصناف مرکز استان لرستان از انتقال تدریجی صنوف آلاینده از مرکز شهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان آرش راشدی گفت: وجود صنوف آلاینده در مرکز شهر خرم آباد علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان موجب بروز مشکلات ترافیکی در سطح شهر شده است.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده دو شهرک صنوف قاضی و زاگرس در حاشیه شهر خرم آباد برای استقرار صنوف آلاینده ایجاد شده که برخی از صنوف مانند نمایشگاههای اتومبیل، عمده فروشان مواد غذایی و برخی از جوشکاران در این شهرک ها مستقر شده اند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات شهرک صنوف زاگرس نیز اظهار داشت: شهرک زاگرس خرم آباد در سال 79 برای خروج اصناف آلاینده از شهر با توافق نامه بین شهرداری و یک سرمایه گذار بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه در سال 85 تعداد 142 واحد در این شهرک خارج از استانداردهای فنی و مهندسی آماده تحویل شد، ادامه داد: 73 واحد از آن ها بابت بدهی شرکت به تصرف شهرداری درآمده و 69 واحد دیگر توسط شرکت مورد نظر به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شد.

راشدی افزود: در حال حاضر این شهرک دو متولی و چهار صاحب دارد که این امر موجب بروز مشکلاتی برای مالکان این واحدها شده است.
رییس اتاق اصناف مرکز استان لرستان گفت: با اقدامات انجام شده و همکاری بین بخشی به دنبال رفع مشکلات این واحدهای صنفی و شهرک صنوف بوده که با اقدامات قضایی و همکاری دستگاهها این دو شهرک به زودی ساماندهی و زمینه حضور همه واحدهای صنفی آلاینده شهر خرم آباد در شهرک های صنوف فراهم می شود.



انتهای پیام /ی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.