رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان زنجان از رشد 33 درصدی سرمایه گذاری دربخش صنعت استان زنجان در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان زنجان گفت : در 9 ماهه امسال 3 هزار و 626 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت صورت گرفته است که این میزان در مدت مشابه سال 93 بالغ بر 2 هزار و 724 میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد : در این مدت در استان 74 واحد صنعتی راه اندازی شده است که زمینه اشتغال برای یکهزار و 80 نفر فراهم نموده است.

فغفوری عنوان کرد : از این تعداد 54 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 2 هزار و 552 میلیارد ریال در شهرستان زنجان مستقر شده است.

این مقام مسئول با اشاره به صدور 304 جواز تاسیس و طرح توسعه در 9 ماهه سال 94 افزود : سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این واحدها بالغ بر 9 هزار و 317 میلیارد ریال می باشد که پیش بینی می گردد با راه اندازی آنها زمینه اشتغال برای 8 هزار و 619 نفر در استان فراهم گردد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به میزان واحدهای موجود در استان اشاره کرد و گفت : هم اکنون هزار و 218 واحد صنعتی در استان در حال فعالیت است .

وی سرمایه گذاری صورت گرفته در این واحدها را بالغ بر 37 هزار میلیارد ریال دانست و یادآور شد : هم اکنون 37 هزار و 661 نفر در این واحدهای صنعتی در استان مشغول به کار هستند.

به گفته فغفوری 773 واحد صنعتی در شهرستان زنجان ، 220 واحد در ابهر ،‌72 واحد در خدابنده و مابقی در سایر شهرستان ها مستقر می باشند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد : تاکنون 2 هزار و 541 جواز تاسیس در استان صادر گردیده است که با راه اندازی آنها زمینه اشتغال 75 هزار و 682 نفر فراهم خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: رشد ، سرمایه گذاری ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.