معاونت اداری پشتیبانی اداره کل آمورش فنی و حرفه ای مازندران به لزوم آموزش های فنی و حرفه ای در مراکز هتلداری و گردشگری آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاونت اداری پشتیبانی اداره کل آمورش فنی و حرفه ای مازندران در نخستین جشنواره پرتقال با رویکرد گردشگری به میزبانی مرکز علمی کاربردی هتلداری و گردشگری آموزش فنی و حرفه ای ساری به ضرورت آموزش های فنون و مهارت گردشگری پرداخت و گفت: مازندران با توجه به شرایط مناسب گردشگری پتانسیل بالایی در جذب توریست دارد.

سید حسن درویشی به اهمیت جذب توریست اشاره کرد و آنرا راه حلی مناسب برای ایجاد درآمد و بالابردن سطح اقتصادی استان دانست وافزود: با این روش علاوه بر تحقق این امر، شاهد ایجاد صدها شغل و کاهش نرخ بیکاری استان خواهیم شد.

وی به لزوم آموزش های فنی و حرفه ای در مراکز هتلداری و گردشگری آموزش فنی و حرفه ای و در موازات آنان در مرکز علمی کاربردی هتلداری ساری تاکید کرد و گفت این آموزش ها باعث توانمند شدن عاملان گردشگری در استان جهت ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بیشتر به توریست ها خواهد شد.

شایان ذکر است در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی با غرفه های صنایع دستی،غذاهای بومی و محلی، مرکبات انواع نژاد های پرتقال و طبخ املت پرتقال برای اولین بار برپا شد که مورد استقبال مراجعه کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.