سرپرست تیم های کشتی بیمه رازی گفت:هدف از حضور در رقابت های مختلف لیگ فقط قهرمان شدن نیست بلکه در حال حاضر اولویت اصلی برنامه های ما کمک به ورزش اول کشور است.

کیومرث محرابی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:با توجه به این که در سال قبل از المپیک هستیم مسئولان بیمه رازی مصمم شدند فارغ از حضور پرقدرت در لیگ باشگاه های کشور و جام باشگاه های جهان در حد و توان خود به ورزش اول کشور کمک کنند تا شاید سهم ناچیزی در راه موفقیت تیم های ملی کشتی داشته باشیم.
وی تصریح کرد:در هر صورت بازی های المیپک میدان بزرگ و سرنوشت سازی برای همه کشورهای دنیا است به همین منظور نیز احساس کردیم در این بُرهه از زمان می توانیم بدون توقع خاصی در خدمت جامعه بزرگ کشتی باشیم؛ما این سیاست را نه در حرف بلکه در عمل ثابت کردیم،در ادامه نیز امیدورایم بتوانم تا جایی که امکان دارد در کنار کشتی باشیم.
محرابی در پاسخ به این سوال که یعنی بیمه رازی صرفاً تا بازی های المپیک 2016 در کشتی سرمایه گذاری خواهد کرد گفت:اصلاً این طور نیست،من عرض کردم در سال قبل از المپیک کشتی نیاز به همراهی و حمایت بیشتری دارد؛خوشبختانه مسئولان بیمه رازی با نگاه ویژه ای که به کشتی دارند برنامه بلند مدتی برای سرمایه گذاری در این رشته ترسیم کردند و به دنبال این هستند تا در آینده خیلی حرفه ای تر در این فضا ورود پیدا کنند.
سرپرست تیم بیمه رازی درباره قهرمانی در لیگ جهانی فرنگی اظهار داشت:رقابت در جام باشگاه های جهان امسال بیشتر بین مدعیان داخلی بود و ما با این که در برخی اوزان ضعف هایی هم داشتیم اما خوشبختانه علی رغم این که خوزستانی ها قصد داشتند اجازه ندهند جام قهرمانی از این اساتان خارج شود بچه های ما با همه توان جنگیدند و همچون رشته آزاد توانستند با غلبه بر سایر تیم ها روی سکوی نخست قرار بیگرند.
وی تاکید کرد:به طور حتم این موفقیت ها حاصل یک کار گروهی بوده و همه اعضای تیم در آن نقش داشتند که ضمن تشکر از تمامی عزیزان تلاش می کنیم در سال آینده با برطرف کردن نقاط ضعف خود دومین عنوان قهرمانی را در لیگ جهانی کشتی فرنگی به دست آوریم.
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار