یک بررسی نشان می دهد اماکن اسکان بی خانمان ها در نیویورک، با معیارهای بهداشتی فاصله زیادی دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، «اسکات استرینگر» حسابرس کل ایالت نیویورک در گزارشی اعلام کرد خانواده های بی خانمان نیویورک در وضعیتی اسفبار زندگی می کنند.

بر اساس این گزارش، بیش از 23 هزار کودک بی خانمان و خانواده آن ها، که طبق قانون، شهرداری نیویورک اسکانشان را به عهده دارد، در خانه هایی پر از سوسک و موش زندگی می کنند.

حسابرس کل نیویورک در گزارش خود اظهار داشت بسیاری از این 23 هزار کودک بی خانمان شب های وحشتناکی را در سرمای ناشی از شکسته بودن پنجره اتاق ها و در کنار انواع جانوران موذی سپری می کنند.

وی به کافی نبودن تعداد پرسنل این اماکن و نبود امنیت ساختمان ها اشاره و خاطر نشان کرد در 53 درصد از آپارتمان های مورد بازدید، موش، سوسک یا دیگر حیوانات و حشرات موذی دیده شده است. در این گزارش با اشاره به نبود تهویه هوا و خروجی اضطراری، قید شده است در 83 درصد از این آپارتمان ها، وضعیت موجود خارج از معیارهای بهداشتی و امنیتی است.

به گفته شهرداری نیویورک، در حال حاضر، 59 هزار نفر از افراد بی خانمان این شهر در اماکن دولتی اسکان داده شده و بین سه تا چهار هزار نفر از این افراد شبها را در خیابان ها به سر می برند.
این در حالی است که مقامات فدرال تعداد بی خانمان های نیویورک را 75 هزار نفر برآورد می کنند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار