مسئولان باشگاه فولاد می‌خواهند وقت بخرند

سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ تمامی گزینه‌های مطرح شده خیالی هستند و مسئولان باشگاه وقت‌کشی می‌کنند.

محمد باقری‌نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: چون مدیریت تیم فوتبال فولاد خوزستان در حال حاضر با شرایط سیستم اداری انجام می‌شود، می‌توان گفت:‌ هیچ تصمیمی بدون مشورت و هماهنگی انجام نخواهد شد و نمی‌توان تصمیم فوری گرفت.
 
وی ادامه داد:‌ اگر جلسات سرمربی تیم فولاد را دنبال کنید متوجه می‌شوید که مسئولان این تیم همه جوانب را در نظر می‌گیرند و بعد تصمیم می‌گیرند.
 
باقری‌نیا افزود:‌ چون به تعطیلات نیم‌فصل نرسیده‌ایم نمی‌توان گفت که اگر مربی دیگری جانشین اسکوچیچ شود،‌ بتواند کار مثبت و یا خاصی انجام دهد. چرا که این تیم شنبه باید بازی هفته شانزدهم را برگزار کند.
 
وی ادامه داد:‌ مسئولان فولاد باید بعد از 2 دیداری که در پیش دارند به طور جدی‌تر به این موضوع بپردازند و حداقل به 2 دفاع و یک مدافع راست و وسط نیز احتیاج دارند که البته باید به جذب مهاجم شش‌دانگی مانند نانگ اقدام لازم را انجام دهند.
 
وی افزود:‌ در تیم فعلی فولاد نبود یک تهاجم‌کننده باعث قرارگیری این تیم در قعر جدول شده است و اگر اسکوچیچ یک تمام‌کننده خوب در اختیار داشت سرنوشتش هیچگاه به این صورت رقم نمی‌خورد.
 
باقری‌نیا در پایان گفت:‌ تمامی گزینه‌های مطرح شده برای سر‌مربیگری خیالی هستند و مسئولان فولاد،‌ وقت می‌خرند و یا به نوعی دیگر وقت‌کشی می‌کنند و به نظرم عجله در تصمیم‌گیری به ریسک‌های بزرگتری دچار می‌شود.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار