مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آبان سال گذشته تاکنون 250 مدرسه در این استان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جهان محرابی از بازسازی مدارس استان طی سال‌های اخیر خبر داد و افزود : در سال‌های اخیر 300 مدرسه با زیربنای 130 هزار مترمربع در نقاط مختلف استان بازسازی شدند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دو سال اخیر نیز 100 مدرسه در مناطق محتلف استان خصوصاً مناطق روستایی مقاوم‌سازی شدند.

وی در ادامه به آغاز فصل سرما و ضرورت استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس تأکید کرد و افزود: از آبان سال گذشته تاکنون 250 مدرسه که از بخاری نفتی و یا گازی استفاده می‌کردند به سیستم گرمایشی استاندارد‌ مجهز شدند.

این مسئول به رعایت استاندارد در ساخت مدارس تأکید کرد و یادآور شد: در تمام مدارسی که ظرف چند سال اخیر در در استان ساخته شده مصالح استاندارد به کار رفته است.

محرابی با اشاره به وجود مشکلات در بخش تعمیرات سیستم گرمایشی در مدارس استان، گفت: در تجهیز و تعمیرات سیستم گرمایشی مدارس استان با مشکلات اعتباری روبه‌رو هستیم که کمک‌هایی از سازمان به ما شده ولی انتظار می‌رود این کمک و حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.