مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای تشدید طرح نظارتی برای توزیع عادلانه فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: 880 هزار لیتر نفت سفید برای مصرف 72 هزار خانوار توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ابوالفضل روح‌اللهی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سوخت‌رسانی در استان وضعیت خوبی دارد، افزود: با برودت هوا و بارش‌های اخیر برف در مناطق کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد سوخت‌رسانی مطلوب انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هما‌هنگی‌ انجام شده با سازمان تعاون روستایی و امور عشایری، سوخت زمستانی نقاط روستایی و عشایری که در بارش‌های زمستانی دچار مشکلاتی می‌شوند تاکنون از سوی فرمانداران هشت‌گانه استان خبری مبنی بر کمبود سوخت گزارش نشده است.

روح‌اللهی گفت: حمل و نقل زیر بنای اقتصادی یک شرکت است که زنجیره تأمین و توزیع بدون حمل و نقل ناقص است خوشبختانه کار سوخت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور مطلوب بوده است.

این مسئول تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در مراکز فروش روستایی امکان خرید اعتباری تا 80 هزار لیتر نفت سفید برای متقاضیان فراهم خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع فرآورده‌های نفتی استان در 26 جایگاه سی ان جی و 27 جایگاه مایع خبر داد.

روح‌اللهی از اجرای تشدید طرح نظارتی برای توزیع عادلانه فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: 880 هزار لیتر نفت سفید برای مصرف 72 هزار خانوار توزیع شد.

وی بر نظارت مستمر بر شیوه نگهداری از فرآورده‌های نفتی و رعایت استانداردهای لازم تأکید کردو افزود: بخش حمل و نقل استان با 99 درصد مصرف بنزین و 94 درصد نفت بیشترین مصرف را به خود اختصاص داد.

این مسئول از اختصاص سهمیه سه ماهه پایان سال فراورده‌های نفتی خبر داد و خاطرنشان کرد: انواع فرآورده نفتی مورد نیاز استان تاکنون ذخیره‌سازی شده است.

انتهای پیام /س
برچسب ها: توزیع ، نفت ، لیتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.