رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشتر اعتبارات راهداری کهگیلویه و بویراحد صرف هزینه حقوق پرسنل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حسن نوروزی در آئین گرامیداشت هفته راهداری، افزود : راهداری یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که وظیفه اصلی آن احداث و نگهداری از راه‌های موجود است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که رفع نقاط حادثه‌خیز، نصب چراغ‌های چشمک زن، نصب تابلوهای هشدار دهنده، ایمن‌سازی راه‌ها، احداث و نگهداری راه‌ها از مهم‌ترین رسالت‌های راهداری است، افزود: باید جهت رفع مشکلات این دستگاه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به تعداد پرسنل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: 248 نفر از این تعداد راهدار بوده و در جاده‌ها خدمت می‌کنند.

نوروزی با عنوان این که اکثر مشکلات راهداری مربوط به کمبود اعتبار در حوزه ماشین‌آلات یا تجهیزات جاده‌ای است، گفت: تعداد زیاد پرسنل این دستگاه باعث شده تا اعتبار تخصیص داده شده به راهداری بجای این که در تحقق اهداف راهداری هزینه شود، هزینه حقوق کارمندان شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته به راه و شهرسازی در سال جاری 6 میلیارد و 750 میلیون تومان بود که 4 میلیارد و 500 تومان از این مبلغ تنها هزینه حقوق کارمندان شده است.

نوروزی در زمینه بررسی و پیگیری مأموریت و اضافه‌کاری راهداران قول مساعد داد و گفت: از هیچ کوششی جهت رفاه و حمایت به این قشر خدمت‌رسان استان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام /س
برچسب ها: اعتبار ، پرسنل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.