رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: 565 داوطلب برای مجلس و 86 داوطلب برای خبرگان در حوزه انتخابی تهران نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در بازدید از محل ثبت‌نام پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه انتخابیه تهران 565 داوطلب برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین 86 داوطلب برای مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام خود را به عمل آورده‌اند.

وی در ادامه افزود: در کل کشور تا ساعت 12 و 40 دقیقه امروز، برای مجلس خبرگان 434 داوطلب مراجعه کرده اند که 359 نفر از آنها ثبت نام خود را به اتمام رساندند و 75 نفر در حال ثبت‌نام هستند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: 6 نفر از این افراد را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند.

مقیمی با اشاره به اینکه بالاترین سن برای داوطلبان مجلس خبرگان رهبری 92 سال و کمترین سن 23 سال ثبت شده است، گفت: برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور 3 هزار و 13 نفر ثبت‌نام کرده اند و 3 هزار 522 نفر مراجعه و 509 نفر در حال ثبت‌نام هستند، 254 نفر از آنها را خانم و مابقی را آقایان تشکیل می دهند که بالاترین سن 74 سال است.

رئیس ستاد انتخابات کشور از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری خواست تا ظرف امروز و فردا برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

وی افزود: نرم‌افزار انتخابات الکترونیکی از سوی کارشناسان شورای نگهبان با مشکلاتی مواجه شده که امیدواریم رفع شود و طبق برنامه زمانبندی شده کارها  انجام می شود.

مقیمی با بیان اینکه تخلفات خاصی در جریان ثبت‌نام داوطلبان  صورت نگرفته است، تاکید کرد: روز جمعه ثبت‌نام داوطلبان به پایان می رسد و تمدید نخواهدشد البته تا ساعاتی که مراجعه کننده داشته باشیم ثبت‌نامها انجام می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، خبرگان ، ثبت نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.