به گزارش
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تقی زاده امروز در نشست خبری به تشریح دو طرح تعویض خودروهای فرسوده و دست دوم پرداخت و افزود: هدف از طرح جمع آوری خودروهای دست دوم، بازسازی مشکلات فنی این خودروها و عرضه دوباره بعد از احراز شرایط استاندارد فنی است.
وی گفت: احراز مالکیت و ورود خودروهای دست دوم به چرخه بازسازی از مزایای این طرح است؛ در این طرح از تجربه های گذشته استفاده و ذینفع خرید و فروش را نمایندگی مجاز تعیین کرده ایم و سایپا تنها وارد نظارت بر ارائه گارانتی می شود.
تقی زاده افزود: در فاز نخست، 100 نماینده برتر از نظر فروش و خدمات، اجازه ورود به این طرح را خواهند داشت و نمایندگان در این طرح مادام العمر نیستند؛ اگر تعهدات را رعایت نکنند در مرحله نخست جریمه و در مرحله بعد، از طرح اخراج می شوند.
وی گفت: براساس این طرح، افرادی که خودروهای دست دوم خود را عرضه می کنند می توانند خودروهای نو را تحویل بگیرند؛ در این شرایط مشتری از تسهیلات 21 درصد بهره مند می شود این در حالی است که اگر خودروی خود را در بازار آزاد عرضه کنند و وجه آن را برای خرید خودرو بیاورند باید تسهیلات با نرخ بیش از 30 درصدی دریافت کنند.
وی افزود: در اجرای این طرح هر چه عمر خودروی دست دوم بیشتر باشد، زمان گارانتی و قطعات مشمول گارانتی کاهش می یابد.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
به شرطی که ماشین دست دومو خیلی ارزون برندارن و ماشینای جدیدو خیلی گرون حساب نکنن!!!
یه کار دیگه هم میشه کرد اتاق ماشینای تصادفی و ضرب خورده مدل بالا رو تعویض کنن با قیمت مناسب!