فلاحیان گفت: همه افرادی که صاحب نفود هستند و مردم به آنها اعتماد دارند باید در انتخابات فعال شوند.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات که برای ثبت نام داوطلبی مجلس و خبرگان رهبری به وزارت کشور مراجعه کرده بود، با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: رای دادن امر مقدس و تکلیف است لذا رای مردم هم اعتبار شرعی و هم اعتبار قانونی دارد.

وی افزود: امیدوارم در این انتخابات تا آنجایی که بر عهده ما است تلاش کنیم تا انتخابات پرشور و سالم برگزار کنیم چرا که حکومت ما یک حکومت مردمی و اسلامی است.

فلاحیان اضافه کرد: ما به عنوان نامزدها و اصحاب رسانه به عنوان کسانی که رسالت اطلاع‌رسانی را بر دوش دارند باید در شرایط فعلی کشور و منطقه بسیار هوشیار عمل کنیم چرا که در پیچهای خطرناکی بوده ایم و هستیم.

وی افزود: همه افرادی که صاحب نفود هستند و مردم به آنها اعتماد دارند باید در انتخابات فعال شوند.

فلاحيان با بیان اینکه حکومت باید مردمی باشد، گفت: مردم باید در صحنه حضور داشته باشند و باعث تاسف است که برخی در مقطع برگزاری انتخابات حالت بیتوته به خود می گیرند در حالیکه همه باید در انتخابات شرکت کنند چراکه مسئولین  برای خدمت انگیزه بسیاری پیدا می کنند و شور ونشاط در جامعه بیشتر می شود.

وی تاکید کرد: جهانیان ما را به عنوان محور ثبات و کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه می شناسند لذا هرچه دولت و ملت بایکدیگر  همدل باشند مشخص می شود که این نظام چکیده ملت است.
انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

برچسب ها: انتخابات ، دولت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.