برگزاری جلسه ماهانه شورای مشاوران ایثارگر کشور

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید از برگزاری جلسه ماهانه "شورای مشاوران ایثارگر کشور" به منظور تدوین و هماهنگی امور ایثارگران کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاج آقا شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید ضمن بیان این مطلب گفت: با ابلاغ وزیر، مشاوری به منظور تسهیل و تسریع امور ایثارگران در وزارتخانه ها منصوب شده است.

وی افزود: ايثارگران به منظور رفع مسایل خود به اين مشاوران مراجعه مي‌كنند که يكسري از این مسایل مربوط به بنياد شهید  است كه به آنها منتقل مي‌كنيم و مابقی هم مربوط به وزارتخانه است كه به مبادي ذيربط اعلام می شود تا مشكلات اين عزیزان برطرف شود.

حاج آقا شهيدي با بیان اینکه جلسه شوراي مشاورين ايثارگران كشور به صورت ماهانه و دوره ای، هر بار در یک وزارت خانه برگزار می شود، گفت: این بار جلسه در وزارت بهداشت تشکیل شد و مشاوران ايثارگر كه قريب به 40 نفر هستند از وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي مستقل در این جلسه حضور داشتند و به تدوين برنامه‌ها و هماهنگي امور ایثارگران پرداختند.

وی در پایان گفت: وزير بهداشت كه خود برادر شهید و از ايثارگران می باشد همراهی و همکاری خوبی با واحد ایثارگران دارد.

گفتنی است سید محمدهادی موسوی مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور شاهد و ایثارگران در این جلسه گزارش مبسوطی از واحد ایثارگران این وزارتخانه ارائه کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار