وزیر دفاع گفت: جنگ تحمیلی زمینه‌ای شد تا انقلاب اسلامی صادر شود.

دفاع مقدس پیش زمینه صدور انقلاب بود/ ولایت وحدت بخش و اقتدار آفرین استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از کتاب دفاع هوشمند در اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب که در سالن اجتماعات سازمان صنایع الکترونیک برگزار شد با اشاره به اینکه امروز نظام سلطه با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده به دنبال این است که چهره نظام را مخدوش کند اظهار داشت: جنگی که بر ما تحمیل شد بنایش این بود که پرتوهای انسانی را از بین ببرد و البته دفاع مقدس زمینه‌ای در صدور انقلاب شد.

وزیر دفاع با اشاره به تلاش نظام سلطه برای بکارگیری انواع توطئه‌ها تلاش‌های خود را انجام داد یادآورشد: نظام اسلامی هیچگاه در مقابل توطئه‌ها باز نمی‌ایستد و عامل نجات بخش ملت در رویارویی نظام سلطه اصل اساسی ولایت و امامت است.

وی تأکید کرد: ما در همه برهه‌ها از برکت ولایت فقیه بهره‌مند بودیم و این موضوع باعث شد تا راه حق را بشناسیم و از باطل دوری کنیم.

وزیر دفاع گفت: ولایت وحدت بخش و اقتدار آفرین است و قدرت ملت ما براساس پیوند وسیع با ولایت می‌باشد.

وی در پایان با اشاره به دفاع هوشمند و ابعاد آن و نقش رهبری در توسعه قدرت ملی عنوان داشت: همواره جامعه در حال کسب آمادگی در میدان است و وقتی عوامل قدرت را برمی‌شماریم عنصر مدیریت و فرماندهی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار