اولین بانوی دو‌و‌میدانی که طلای آسیا را کسب کرده و به دختر باد معروف است گفت: سال گذشته آسیب‌دیدگی شدیدی داشتم و خوشبختانه به خوبی از آن مرحله عبور کردم.

مریم طوسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای رسیدن به المپیک به ابراز کافی نیاز داریم و باید فدراسیون امکانات بالایی را در اختیارمان قرار دهد. من بعد از گذشتن از مصدومیت شدیدم شرایط خوبی را سپری کردم و تمام تلاشم را می‌کنم تا سهمیه المپیک را کسب کنم.
 
 وی افزود: سه هفته کیش بودم و اردوی مناسبی را برگزار کردم و پس از گذشت دو هفته و غیبت مربی‌ام امروز تمرینات را شروع کردم و نزدیک‌ترین تورنمنت مسابقات کشوری و بعد از آن آسیایی است.
 
طوسی ادامه داد: باید با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی شرکت کنم تا عناوینی که در دوره‌های قبل کسب کردم را حفظ کنم.چون در دو دوره گذشته  دو طلا و یک برنز به دست آوردم و امسال هم قهرمان خواهم شد. این دونده گفت: دغدغه‌ام از لحاظ مالی و امکانات است برای تمرین باید از غرب به شرق، بیایم و به دلیل وجود ترافیک زیاد، کیفیت تمرین کم می‌شود و نمی‌توانم در روز دو نوبت تمرین کنم. البته مسئولان فدراسیون قول داده‌اند که هر چه زودتر امکانات لازم را فراهم کنند تا هیچ مشکلی برای رسیدن به المپیک نداشته باشم.
 
وی خاطرنشان کرد: خواسته‌ی زیادی  از فدراسیون ندارم اگر ورزشکار از سوی مسئولان حمایت و از زحماتش قدردانی شود برایش کافی است خود من هم به عنوان بانوی دونده‌ای که عناوین مختلف قهرمانی به دست آورده امکانات می‌خواهد.
 
 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۱ دی ۱۳۹۴
آقایون درکش کنید. براش امکانات فراهم کنید. خدایی یه خانم ایرانی با حجاب به این مهم رسیده. براش آرزوی سلامتی و سرافرازی دارم
خانم طوسی خواهر خوب من موفق باشی
آخرین اخبار