مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت :سبک بازی استقلال اهواز این تیم را به یکی از سخت ترین حریفان نفت در نیم فصل تبدیل می کند.

علی قربانی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره دیدار تیم های نفت تهران و استقلال اهواز بیان کرد :هرچند بازیکنان استقلال اهواز به دلیل مشکلات مالی انگیزه چندانی ندارند اما این تیم یکی از زیباترین فوتبال های لیگ را به نمایش می گذارد و از لحاظ سبک بازی یکی از سخت ترین حریفان نفت در نیم فصل نخست لیگ 1پانزدهم می باشد.
وی افزود :تیم نفت چند بازیکن مصدوم دارد اما تمام بازیکنان جوانی که با تشخیص سرمربی تیم در هفته های اخیر به میدان رفته اند درخشش خوبی داشته و اجازه نداده اند آسیب دیدگی ها خللی در سبک بازی ایجاد کند.خوشبختانه نتیجه گیری تیم در هفته های اخیر نفت تا حدودی ما را به روزهای اوج بازگردانده است.
قربانی در مورد وضعیت خود پس از حل مشکل آسیب دیدگی بیان کرد :من در اولین بازی پس از حل مشکل آسیب دیدگی موفق به گلزنی به سپاهان شدم.هر چند تا رسیدن به دوران آمادگی تا حدی فاصله دارم اما در مجموع از وضعیت مناسبی بهره می برم.
وی درباره درخشش آلویس نانگ در ترکیب نفت اظهار کرد:نانگ بازیکن فرصت طلبی است و در هفته های اخیر در ترکیب نفت به خوبی جا افتاده .امیدوارم هماهنگی من با این بازیکن منجر به نتیجه گیری نفت در فصل جاری بیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گردد.
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در ادامه بیان کرد:خوشبختانه نفت در شکل درستی قرار گرفته و با بازگشت بازیکنان آسیب دیده و تزریق منابع مالی دوباره نتایج فصل قبل را تکرار می کنیم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار