رقابت‌های انتخاباتی جمهوری‌خواهان آمریکا؛ سوژه طنز شبکه‌های خبری

رقابت‌های انتخاباتی نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا تبدیل به سوژه طنز شبکه‌های خبری در این کشور شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، اختلاف نظر جب بوش و دونالد ترامپ دو نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا تبدیل به سوژه ای شده است که کمدین ها و طنزپردازان آمریکایی نشان دادند قادر به مقاومت در برابر آن نیستند. 

شبکه تلویزیونی ان بی سی در برنامه طنز یکشنبه شب خود نمایشی طنز از مناظره دو نامزد پخش کرد. در این برنامه کمدینی که شبیه به جب بوش گریم شده بود در اشاره به دونالد ترامپ گفت این فرد یک نامزد جنجالی است درست می گویم؟ وی جنجالی است مگه نه؟ آیا وی فردی واقع گرا است؟ به هیچ وجه. 

فردی نیز که شبیه ترامپ گریم شده است در پاسخ می گوید: جب تو فرد بسیار خوبی هستی. اما در واقع یک دختربچه هستی. مردم، من قصد دارم در اینجا رازی که درباره جب بوش می دانم فاش کنم. نام واقعی وی جبرا (نام مونث) است. 
جب بوش می گوید این درست نیست.
دونالد ترامپ می گوید این واقعیت است جبرا. جبرا! جبرا! 
جب بوش می گوید نام من این نیست نام من این نیست.
دونالد ترامپ می گوید هی جبرا، معمولا  بازنده ها چه می گویند؟
جب بوش پاسخ می دهد چی؟ 

سی ان ان افزود این درحالی است که همزمان نامزدهای حزب جمهوریخواه به شدت به متهم کردن و رسوا کردن یکدیگر روی آورده اند. 

رند پال دیگر نامزد حزب جمهوریخواه از تد کروز به علت موضع نامشخص و تغییر موضع دایمی درباره مسئله مهاجرت به شدت انتقاد کرد. رند پال در گفتگو با سی ان ان گفت تد کروز باید اعتراف کند که موضع خود را تغییر داده است. رند پال گفت تد کروز درباره مسایل مختلف با توجه به اینکه چه گروه از مخاطبان در مقابلش هستند تغییر موضع می دهد. کروز درباره مسئله مهاجرت گفته است که به مهاجران غیرقانونی اگرچه شهروندی نخواهیم داد اما اقامت قانونی آنها را فراهم می کنیم.

 این درحالی است که وی پیش از این گفته بود که به شدت از اعطای شهروندی به مهاجران غیرقانونی حمایت می کند.  مارکو روبیو و جب بوش از تد کروز که از نامزدهای پیشروی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شمار می رود به علت مواضعش درباره مسئله مهاجرت به شدت انتقاد کردند با این حال کروز تکذیب کرد از اعطای شهروندی به مهاجران غیرقانونی حمایت کرده است.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار