مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان مساله فناوری صلح آمیز هسته ای را بهانه ای برای انزوای ایران اسلامی در عرصه بین المللی قرار داده بودند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی افزود: رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب، هوشیاری مسئولان اجرایی کشور و اتحاد و انسجام ملت ایران موجب غلبه بر این توطئه شوم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب شد.

وی بیان کرد: نظام و انقلاب دستاوردهای متعددی داشته که یکی از مهمترین آنها به نتیجه رسیدن مساله فناوری صلح آمیز هسته ای ایران پس از سال ها تلاش و پیگیری است.

میرمحمدی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از نقاط مهم و سرنوشت ساز در تاریخ سراسر افتخار ایران است.

وی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری های امام خمینی (ره)، مدیریت هوشمندانه و باتدبیر مقام معظم رهبری و حضور و مشارکت گسترده مردم در تمام عرصه ها تاکنون توانسته توطئه های شوم دشمنان و مشکلات را با موفقیت پشت سر گذارد.

میرمحمدی ابراز داشت: امروزه نیز ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جزو امن ترین و باثبات ترین کشورهای دنیاست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظام و انقلاب اقدام های ارزنده ای به لحاظ عمران، آبادانی، فرهنگ، آموزش، بهداشت و درمان برای کاهش محرومیت و توسعه نیافتگی در نقاط مختلف کشور از جمله این استان انجام داده است.

میرمحمدی گفت: یکی از دستاوردهای مهم حوزه فرهنگی نظام و انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد افزایش روحیه اعتماد به نفس و احساس خودباوری بین قشرهای مختلف مردم این استان است که آینده درخشانی را نیز برای استان نوید می دهد.

وی بیان کرد: دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم برای برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر امسال را داشته باشند و خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب را نیز هر چه بیشتر به مردم و به ویژه نسل جوان معرفی کنند.

میرمحمدی اظهار کرد: جشن ها، برنامه ها و مراسم های مختلف ایام الله دهه فجر امسال در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد مردمی و با نظارت و هدایتگری بخش دولتی برگزار شود. 


انتهای پیام/ی
برچسب ها: دشمنان ، هسته ای ، انزوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.