یکی از شهروندخبرنگاران ما فیلمی از یک آتش سوزی فرستاده که ماموران آتش نشانی به جای خاموش کردن آتش بر دامنه آن می افزایند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شهروندخبرنگاران ما فیلمی از یک آتش سوزی فرستاده که ماموران آتش نشانی به جای خاموش کردن آتش بر دامنه آن می افزایند.

این شهروندخبرنگار در پیامی که  برای ما فرستاده نوشته است: ماموران آتش نشانی به جای اینکه از کپسول اطفای حریق استفاده کنند بر روی کنتورهای برق آب ریختند که منجر به چند برابر شدن آتش و ترکیدن 15 کنتوربرق شد.

منبع: اکبر شادپور _ تهران (خلیج فارس پایین تر از تهرانسر)



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برای ارسال سوژه های خود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۱ دی ۱۳۹۴
واقعا متاسفم برای افرادی که همیشه زبونشون بیشتر از عقلشون کار میکنه چقدر خوبه که در مورد مسایلی که اصلاعات نداریم اظهار نظر بیجا نکنیم وگرنه مطمئن هستم یه تیم عملیات خیلی بیشتر از یه شهروند بیکار دوربین به دست اطلاعات‌ داره و خوب میدونه حریق کنتور برق و تخلیه بار الکتریکی چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
با سلام واقعا چقدر مردم کارشناسى داريم که در همه مسا يل دخالت مي کنند وفضل خودشان را نشان مى دهند در حريق کنتور برق ابتدا بايد برق بوسيله عوامل برق قطع شود تا اطفا صورت گيرد و هيچ خاموش کننده اى روى حريق اثر ندارد تا برق قطع نشود علت استفاده نکردن از خاموش کننده پودر اين بوده وهمچنين بعلت پارکينگ بودن محل حريق استفاده از پودر سبب پخش شدن پودر در محيط مى شود وسبب ازار اذيت ساکنين مى شود و مساءل ديگر و............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
اوف
آخرین اخبار