شهردار کرمان گفت: پارک شهدای غواص و پارک ایثارگران در آینده‌ی نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان برگزار شد، در رابطه با اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر گفت: از چندسال قبل، با نامه‌هایی که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان ارسال می‌شد، فرزندان شاهد و ایثارگر در شرکت‌های بخش خصوصی شهرداری مشغول به کار می‌شدند.

علی بابایی افزود: در آزمون‌های استخدامی هم که تاکنون داشتیم، سهمیه‌ای برای فرزندان شاهد و ایثارگر لحاظ کردیم.

وی در خصوص نصب تابلوهای شهدا هم گفت: در نقشه‌ی شهر، مکان‌هایی که تابلوهای شهدا نصب شده را مشخص کردیم و مکان‌هایی هم برای نصب تابلوهای دیگر پیش‌نهاد داده‌ایم.

بابایی افزود: 500 تابلو مزین به تصویر شهدا در محله‌ها و کوچه‌هایی که خانواده‌ی شهدا حضور دارند، آماده و نصب شده است

وی ادامه داد: 10 درصد از فضای تلویزیون‌های شهری، برای انجام فعالیت‌های فرهنگی متعلق به شهرداری است که می‌شود از این فضا برای نمایش تصویر شهدا استفاده کرد.

شهردار کرمان در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌ی زیرگذر میدان آزادی اشاره کرد و گفت: تاسیسات آب و برق ضلع شرقی خیابان بهمنیار جابه‌جا شده و برای جابه‌جایی تاسیسات ضلع غربی نیز پیمان‌کار انتخاب شده و از فردا کار آغاز می‌شود.

بابایی افزود: جابه‌جایی تاسیسات برق، یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه دارد که با دستور استاندار کرمان مقرر شد شرکت نیروی برق کرمان تا سقف دو میلیارد تومان کار جابه‌جایی تاسیسات برق پروژه‌های شهری از جمله میدان آزادی را انجام دهد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.