دبیر انجمن بیس بال و سافت بال گفت:مسابقات لیگ بیس بال برای اولین بار با حضور بازیکنان خارجی برگزار شد.

کیوان صفاییان در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح کیفی مسابقات بیس بال گفت: مرحله فینال لیگ بیس بال با حضور فینالسیت‌های منطقه شمال و جنوب کشور طی 3 روز به میزبانی بوشهر برگزار شد که تیم خراسان رضوی قهرمان این دوره از مسابقات شد.
 
دبیر انجمن بیس بال و سافت افزود:مسابقات این دوره اولین دوره از رقابت‌های بیس بال بود که بازیکنان خارجی حضور داشتند و تیم ها در جذب این بازیکنان موفق عمل کردند و بازیکنان با کیفیتی به لیگ بیس بال معرفی شد.
 
وی ادامه داد:حضور این بازیکنان در بالا بردن کیفیت، بازی ها بسیار تاثیر گذار بود و به لحاظ فنی نیز بازیکنان دیگر تیم ها تلاش می کردند خود را به سطح بازیکنان خارجی برسانند.
 
صفاییان افزود: عنوان با ارزش ترین بازیکن لیگ به یک بازیکن خارجی رسید که این نتایج هم نشان دهنده این موضوع است که تمام افرادی که در برگزاری مسابقات حاضر بودند به کیفیت فنی بالای بازیکنان خارجی اطمینان داشتند.
 
وی ادامه داد: امیدوارم این تجربه به سنگ بنایی برای دیگر تیمها باشد تا آنها نیز برای کسب نتایج بهتر در مسابقات بازیکنان جدید و فنی تر راه جذب کنند.
 
صفاییان گفت:سطح مسابقات امسال نسبت به دوره‌های قبل بسیار بالاتر بود و تیم‌ها با برنامه و تمرینات مداوم تر عملکرد بسیار خوبی در رقابت با حریفان داشتند حتی حضور بازیکنان خارجی باعث رقابت بیشتر بین بازیکنان تیم شد.
 
 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار